Online bestedingen doorbreken grens van 10 miljard euro

O

Online bestedingen doorbreken grens van 10 miljard euroVoor het vierde jaar op rij zijn de online consumentenbestedingen met 0,8 miljard euro gegroeid. In 2013 hebben Nederlanders 10,6 miljard euro besteed aan aankopen via internet – 8,5 procent meer dan de online consumentenbestedingen in 2012. Dat blijkt uit de Thuiswinkel Markt Monitor 2013, het halfjaarlijkse onderzoek naar online consumentenbestedingen in opdracht van de belangenvereniging Thuiswinkel.org. Lees meer over: Online bestedingen doorbreken grens van 10 miljard euro.

Online bestedingen doorbreken grens van 10 miljard euro

O

Online bestedingen doorbreken grens van 10 miljard euroVoor het vierde jaar op rij zijn de online consumentenbestedingen met 0,8 miljard euro gegroeid. In 2013 hebben Nederlanders 10,6 miljard euro besteed aan aankopen via internet – 8,5 procent meer dan de online consumentenbestedingen in 2012. Dat blijkt uit de Thuiswinkel Markt Monitor 2013, het halfjaarlijkse onderzoek naar online consumentenbestedingen in opdracht van de belangenvereniging Thuiswinkel.org. Lees meer over: Online bestedingen doorbreken grens van 10 miljard euro.